HTZ: Prva ovogodišnja kampanja za promociju predsezone na 12 emitivnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica započela je prvu ovogodišnju marketinšku kampanju za promociju predsezone na 12 europskih tržišta među kojima su: Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Irska, Slovenija, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Francuska, Mađarska, Nizozemska, Švedska i Švicarska. Kampanja se provodi do 15. travnja na društvenim mrežama Facebook i Instagram te na YouTubeu, a tu su i aktivnosti display oglašavanja. Do početka ove kampanje HTZ je provela i prvu ovogodišnju brand kampanju na pet emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska. Cilj kampanje bio je podizanje prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije te jačanje snage nacionalnog turističkog branda.

Podijelite članak!

Share on facebook
Share on Facebook
Share on linkedin
Share on Linkdin